Tarjoamme kulttuuritoimijoille seuraavia palveluita:
Lähtötilannekartoitus
Kattava analyysi myynnin, markkinoinnin ja brändin nykytilasta. Sisältää mm. palvelupolun testauksen, kanava-analyysit, mystery shoppingin sekä laadulliset asiakashaastattelut. Aloitamme yhteistyön aina tällä kartoituksella ja usein se riittää myynnin ja markkinoinnin uudistamiseen. Määrittelemme yhdessä laajuuden ja tarpeet ja saat sen jälkeen tarjouksen hyväksyttäväksi. Kartoituksen jälkeen saatte käyttöönne toimenpidesuositukset priorisoituna ja tietenkin kokonaisuus puretaan yhdessä purkupalaverissa.
Lähtötilannekartoituksen pohjalta voimme lähteä tekemään esimerkiksi seuraavia osa-alueita:
Myynnin organisointi
Sisältää asiakasrekisterin keräämisen suunnittelun ja toimenpiteet, rekisterin aktivoinnin ja sitouttamisen esimerkiksi Activity Streamin tai toisen sähköpostityökalun avulla.
Ryhmämyynti 2.0
Kulttuuritoimijalle rakennettu uudenlainen tapa tehdä ryhmämyyntiä.
Markkinointi ja markkinoinnin johtaminen
Markkinoinnin, myynnin ja tuotannon yhteensovittaminen ja tavoitteiden määrittely. Yhteiset työskentelymallit ja vastuiden jako. Asiakaslähtöisyys ja asiakasymmärrys.